Konsultuoja gydytojas

Bišofitas mūsų sveikatai
Bišofitas mūsų sveikatai

Šių laikų aplinka ir gyvenimo būdas vis tolina žmogų nuo gamtos įnešdamas į gyvenimą daug streso, įtampos, o kartu ir daug įvairių ligų, kurios sumažina gyvenimo kokybę.

Negydoma hipertonija mus veda link infarkto ar insulto. Deja tik dalis šia liga sergančių sėkmingai su ja kovoja, nors visame pasaulyje mirtingumas nuo šių ligų yra ir išlieka pats didžiausias. Kas antras planetos gyventojas turi padidėjusį arterinį kraujo spaudimą ir aš netikiu, kad tai tiesiog lėtinė liga, nes kaip taisyklė tai yra kažkieno rezultatas – streso ar antsvorio. Nors ir kaip šiuo metu daug kalbama apie taisyklingą mitybą, tačiau dar daug žmonių į tai mažai tekreipia dėmesį. Sulėtėja medžiagų apykaita, organizmas ne visuomet produktuose esančias maisto medžiagas paverčia energija.

 

Ginekologai dažnai įspėja būsimas mamas dėl pilnavertės mitybos nėštumo metu. Čia mes vėl ne visuomet įsiklausome į gamtos balsą. Jeigu būsima mama nėštumo metu maitinsis taisyklingai, pilnavertiškai tuomet ir vaikutis ruošis į šį pasaulį ateiti sotus ir ramus ir vėliau net esant netaisyklingai mitybai daug lengviau išvengti viršsvorio. Tačiau jeigu mama nėštumo metu laikosi įvairių dietų, ji rizikuoja ne tik savo, bet ir naujagimio sveikata. Besivystydamas  vaikelis iš mamos pasiims viską ko jam reikia. Jeigu mamos organizme trūksta kalcio, to pasekoje ne tik tenka apsilankyti pas odontologą, bet galima ir osteoporozė. Vaikelis jau ateidamas bus pasiruošęs kovoti su nepritekliumi ir po keturiasdešimties ims priaugti nereikalingo svorio, ko pasekoje padidėjęs kraujo spaudimas, išeminė širdies liga, cukrinis diabetas. Taigi turime gyventi apgalvodami ir atsižvelgdami ir į savo prigimtį.

Didžiausias visų ligų draugas yra stresas. Į kurį reaguojame skirtingai. Kada Julijus Cezaris rinkosi kariuomenę žiūrėjo, kaip būsimi kariai reaguoja į stresines situacijas. Jeigu būsimas karys pakliuvęs į jam nepalankią situaciją sugniauždavo kumščius ir pasiruošdavo puolimui, vadinasi jis buvo tinkamas į Cezario armiją. Kita reakcija į stresą atiteko mums iš protėvių, kurie gyveno kalnuose. Kad nenukristi nuo olos organizmas sustingdavo, jį buvo galima laikyti mirusiu. Tačiau kad ir kaip reaguotume į stresą, mes turime neleisti jam paveikti mūsų. Pirmoji pagalba sau yra išlaikyti arba atkurti sveikas ir pilnavertiškas fizines organizmo funkcijas fizinių krūvių dėka. Antroji – vandens procedūros.  Todėl būtina kuo daugiau plaukioti ypač patiriant daug streso, juk plaukiojome dar negimę, būdami mamos įsčiose.

 

Vienas iš toksinų šalinimo būdų yra lankymasis pirtyje, nesvarbu kas tai būtų sauna ar garinė pirtis. Taigi vanduo mums padeda susigrąžinti sveikatą. Pirties procedūros teigiamai veikia žmogaus organizmą. Natūralus organizmo filtras yra kepenys, tačiau reikia nepamiršti ir odos. Juk odos plotas nėra toks jau mažas nuo 1,5 iki 2 metrų. Pirties procedūrų metu galima pašalinti nuo 500 iki 1500 gramų vandens, o kartu ir šlakų, toksinų, kurie teršia mūsų organizmą.

Gydomosios druskos savybės jau senai naudojamos daugybei ligų gydyti. Preparatai su druska padeda lengviau pašalinti šlakus ir toksinus, o magnis, kurio daug yra bišofite pasižymi ir raminančiomis savybėmis. Taigi bišofitas, gamtinis mineralas, kurio sudėtyje gausu magnio, druskų ir mikroelementų: kalio, kalcio, natrio, jodo, geležies ir kt. Skaidrus, bekvapis, sūrus, tirštoko pavidalo bišofitas, mikroelementų pavidalu, per odą patekdamas į organizmą turi priešuždegiminių, skausmą mažinančių savybių.

 

Bišofitas sėkmingai naudojamas gydant artrozę, artritą, reumatą, osteochondrozę, kulno traumas, pėdos deformacijas ir kt.

 

Skiriamas esant centrinės nervų sistemos pažeidimams (radikulitui, neuralginių skausmų mažinimui, traumų atveju).

Bišofitas gali būti ir moterų draugas. Kaip žinome, mikroelementų trūkumas iššaukia disharmoniją visame organizme. O bišofito pagalba, per odą galime organizmą papildyti visais reikiamais mikroorganizmais.

 

Dėka pirties procedūrų galime lengvai atsikratyti papildomo, mums visai nereikalingo svorio. Kiek užsibūti saunoje ar garinėje patalpoje priklauso nuo kiekvieno individualiai. Geriausiai pabūti 2-8 minutes ir daryti pertrauką. Jeigu šalia pirties procedūrų jūs užsiimsite sportu, sveikai maitinsitės, greitai galėsite pajusti ir rezultatą. Juk mūsų organizmas vientisa sistema. Būnant pirtyje, per odą valosi visas organizmas. O kartu treniruojama bei stiprinama ir kraujotakos sistema. Pirties garas taip pat išgarina ir stresą bei blogas mintis, reguliuoja skrandžio sulčių išsiskyrimą ir skatina apetitą.

 

Olga Kovaliova, med.doc., vyr.gydytoja